> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

...

Kommentarer (0)

2010-03-02 @ 11:04:22




Behöver jag säga att dessa två betyder mest av allt?

Livet är inte en dans på rosor... verkligen inte. Det har man fått erfara de senaste åren. Det är inget man kan begära heller... att livet ska vara en dans på rosor hela tiden. Varför säger man "dans på rosor" egentligen, som om det är någonting positivt?

Den "rosenväg" jag gått på dom senaste åren har varit full med taggar av den värsta, största, stickiga sorten! Det värsta är, att det är fler som fått gå denna vägen... åhh, jag önskar så att dom sluppit!

Det borde räckt att jag gick denna vägen... Det borde räckt att jag stack mej på dessa vassa taggar. Det enda jag kan säga är, att jag försökte göra taggarna lite mindre stickiga, lite mera "slipade" och lättare att trampa på för dom som kom efter...

När jag säger att jag är deppig, beror det på saker som jag inte själv kan styra eller påverka. Det är det som gör mej så frustrerad! Det gör ont att se att andra inte mår bra, men jag kan inget göra... mer än att finnas till, men räcker det?

 Man kommer en bit på vägen med kärlek ialla fall. Tur är det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback