> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredagsmys... igen!

Kommentarer (3)

2010-03-26 @ 09:33:08

Fredagen är äntligen här! Idag blir det lite "lyx" på middagen. Funderar på lite "Sushi" faktiskt. Får se hur det blir. Det blir varmt och skönt idag har man lovat så det blir en liten promenix på middagen, titta lite i skyltfönster och se vad vårens mode har att erbjuda...

I kväll blir det finalen i "Let´s Dance" och sedan tidigt i säng för denna veckan har varit sååå tröttande...
Nu får jag skärpa mej och ta tag i högarna... pust!

So long bloggen!



Jag och Frostiz vill gärna ha en sån här... det har jag sagt tidigare.
Är dock inte säker på om sambon håller med...

Kommentarer

Postat av: Elena

Härligt med fredagsmys! Själv får jag inte det förren ikväll, ska skriva två tentor nu vid kl 14.00 känns mindre kul. Men sen är det helg!! :D



Åh. Då förstår jag, men då känns det extra bra när dina barn kommer hem och ni kan umgås. (:

Krampå dig!



Föressten, håll tummarna och tår åt mig idag! (:

2010-03-26 @ 10:25:56
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

vill ha en sån hund ja me nångång ha en fin helg kram=)

2010-03-26 @ 11:07:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Ser ju faktiskt ut som en varg, nästan! Jättefin, skulle gärna ha en sådan också! Här är det segt, så det är tur att man är ledig. Hoppas att helgen har varit skön, jag fortsätter mysa inne efterssm det regnar och det är nog också bra för plånboken, för jag är lite shoppingsugen, kramar!

2010-03-28 @ 10:21:51
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback