> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka...

Kommentarer (2)

2010-03-01 @ 12:53:56

Var ju ledig i fredags och var på Väla med sonen och sambon. Det var mysigt och jag köpte lite grann och vi både fikade och käkade på hemvägen.

I lördags var det dags för vedsågning och eldning i pannan. Skönt! Senare på kvällen var det Melodifestival och det var rätt låtar som gick vidare.

Är inne i nån jäkla konstig depp-tid nu känns det som. Jag som brukar vara glad och positiv känner att världen snart rasar ihop för mej... Inte så att jag kan peka på nåt speciellt. Jag är annars lycklig men nu känns att bara depp depp hängeläpp... Jaja nu är det ny vecka... får se vad denna har att ge mej?




Kommentarer

Postat av: ella

hoppas d går över snart kram!!!

2010-03-01 @ 13:09:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Visst måste man unna sig lite shopping ibland, låter som fina saker. Behöver också en ny "riktig" klocka. Har en jättesnygg Tritoni/Triwa som har gått sönder i armbandet fyra gånger och då börjar man ju tröttna. Önskar dig en fin fortsättning på veckan, kramis!

2010-03-01 @ 16:58:16
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback