> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sköna maj!

Kommentarer (1)

2010-05-10 @ 10:17:26

Idag är det äntligen en härlig vårdag igen, verkar det som. Jag har ialla fall vårkläder på mej idag och det känns helt okej. Helgen har varit såå kall, det har regnat och blåst.

I helgen var Bella och Tobbe hos oss. Det var mysigt och kul, som vanligt. Vi fick handlat lite sånt där "onödigt" och käkat lite god mat. Saknade så klart Jonte men hoppas göra samma sak med honom snart! Jag älskar dom där två, som är mina barn! ♥

Jag har en underbar sambo med som jag är så lycklig över. ♥


Denna veckan är det bara 3 arbetsdagar, sedan är vi ju lediga. Att denna dag var en torsdag var ju bra för det är den dagen jag jobbar till 17.30! På fredag får jag jobba igen. Men härligt med en vecka som blir lite "uppdelad"!

Idag på eftermiddagen blir det hjärt- och lungräddning. Så bäst att ta itu med pappershögarna igen!

So long, långkalsong!

Kommentarer

Postat av: ella

bra du haft en mysig helg=)ha en fin vecka nu kramis=)

2010-05-10 @ 13:26:19
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback