> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åhh...

Kommentarer (0)

2010-11-03 @ 12:00:02

Känner mej totalt osynlig idag... Vissa dagar är rena rama "pissdagarna" hihi... Idag är det en sådan dag. Har ont i skallen, bara parfymdofterna som ligger tungt, får mej nästan att kräka... Ska man gå hem eller?

Vad vissa människor är perfekta! Inte ett hårstrå ligger fel på deras små huvud. Dom säger aldrig ett ord fel. Alla lyssnar när dom pratar. Alltid sköter dom sej, kommer i tid, har senaste bilen och dom senaste kläderna! Deras liv måste vara perfekt, helt enkelt. Men är dom lyckliga? Hinner dom stanna upp och tänka? Tänka på att vara tacksamma för det dom har?

Jag vet inte... Jag vet bara att jag är inte perfekt på något vis. Håret ligger huller om buller på mitt huvud. Ingen lyssnar när jag pratar. Aldrig sköter jag mej, kommer sällan i tid, har varken senaste bilen eller senaste kläderna. Mitt liv är inte perfekt. Jag är kantstött både här och där... men det är så mitt liv har blivit, men jag har på dom senaste åren hunnit att stanna upp och tänka... Tänkt på hur tacksam jag ska vara över att mitt liv är just som det är.

Jag har människor runt mej som betyder så mycket, så det gör inte så mycket att jag fått mina törnar, för det är alltid någon som fångat upp mej när jag törnat emot...
Det är värt så mycket mer, än att ha det perfekta livet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback