> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mörkaste november

Kommentarer (2)

2010-11-01 @ 13:00:03

Nu är det november månad och det känns som om mörkret har kommit för att stanna... åtminstone en tid.
Bra att kunna kura, krypa upp i soffan med gott samvetet och bara känna alla måsten flyga all världens kos.

Inget planerat i veckan. Hoppas internet/tv/telefoni kommer igång igen nu ikväll eller i morgon i alla fall. Längtar efter att kolla på nyheterna m m.

Trött, trött, fast att man "fått" en timme gratis...

Mitt arbete får inte fler chanser nu. Är så himla trött på allt runt omkring. Själva arbetsuppgifterna är väl okej... Orkar snart inte stiga upp på morronen för jag ser ingen glädje i mitt arbete längre. Så trist att behöva säga det men jag överväger seriöst att hitta något annat. Det är kanske dags för det nu...?



Kommentarer

Postat av: ella

kan ju va bäst söka nytt.inte kul att du känner så där ju.kram!!nyss plockat gran ,enris å haft ut på balkongen.hoppas du får en bra kväll sen=)

2010-11-01 @ 14:02:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Sandie

Usch känner man så är det dags att flytta på sig... Jag hade det så länge och nu när jag bytt arbete älskar jag det =)

2010-11-02 @ 07:17:03
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback