> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka

Kommentarer (2)

2010-11-16 @ 08:18:51

Igår var jag ledig. Det var skönt. Umgicks med Bella och på kvällen slappade vi...
Jag är trött men jag försöker "ta mej i kragen" och se det positivt, men ibland är det svårt.

På jobbet händer det absolut ingenting, vet inte hur jag ska stå ut till jul? Det är en trist jul också med dåligt med lediga dagar m m... Tur jag har min underbara sambo och mina barn i alla fall. Utan dom vet jag inte hur allt gått?
Usch vad negativt allt låter... Får försöka gaska opp mej!

Ha en skön vecka alla!

Kommentarer

Postat av: ella

ja tur du har dom & vänner ju=)jag hade ej stått ut utan mina djur å vissa andra.

hoppas d går bra me jobbet fast d ej händer nått..kram=)

2010-11-16 @ 11:29:41
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

ja helgen va bra lite magont bara av allt tänkande hehe..ska till min läkare idag får se om han fått tag i hon på FK.=)

2010-11-16 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback