> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

♥Bloggen♥

Kommentarer (0)

2010-10-19 @ 16:38:48

Jag läste lite här i min blogg... tillbaka i tiden. Det är snart 2 år sedan jag började blogga. Det har hela tiden varit en bra grej för mej och jag har tyckt det varit så kul. Inte för att skryta men det jag skrivit då, verkar mycket bättre och roligare än på det sätt jag skriver nu för tiden... Var har min humor och roliga, tokiga inlägg tagit vägen? Nu skriver jag bara kanske ett eller två inlägg i veckan. skrev jag två varje dag nästan... eller åtminstone ett!!?

Jag får ta tag i det, det har jag sagt förr. Det är så himla kul att läsa om det som hänt för ett år sedan, till exempel och jag är så tacksam för att jag skrivit ner det som hänt, både tråkiga men mest roliga saker...

Lilla kära bloggen... du är guld värd!




Herregud... det är ju så här jag känner mej själv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback