> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ledig igår!

Kommentarer (2)

2010-10-27 @ 16:08:00

Jag var ledig. Det var underbart! Jag och Bella shoppade lite (eller rättare sagt jag). Tog varsin kaffe, Kaffe Latte och Chai Latte. Underbart väder och vi bara njöt. Sedan hälsade vi på lille systersonen, fikade och bara pratade. Han är så söt den lille och han sov nästan en timme på min arm!

På kvällen fick vi bytat till vinterdäck på två bilar! Detta innebar att vi inte käkade middag förrän 20.30! Men den som väntar på något gott... Det blev fläskkorv och Rotmos. Inte helt fel!

I kväll ska jag och Bella inom Fynda varuhuset och köpa lite mer ljus, smink och schampoo/balsam! Världens bästa och billigaste saker finns där, ibland t o m billigare än på Ge-Kås!

Ha det bäst!


 
Jonte o Bella, det bästaste!

Kommentarer

Postat av: Elena

Hoppas allt är bra med dig! :)

2010-10-27 @ 17:43:00
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Helena

Härligt att din lediga dag blev så bra! Det finns ingenting som går upp mot riktig husmanskost och jag älskar också rotmos, kram!

2010-10-28 @ 08:39:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback