> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka...

Kommentarer (1)

2010-10-25 @ 10:34:19

Helgerna går alldeles för fort säger jag bara...  Vädret i helgen var mest skit. Jag och Frostiz blev rätt blöta, om man säger så, efter vår promenad i går eftermiddag. Det var inte speciellt kallt, men regnet smattrade mot mina glasögon och det var svårt att bli torr igen efter den promenaden.  Det blev att vi tände en brasa när vi kom hem och t o m Frostiz sökte sej till värmen nära brasan fast hon är en slädhund...

Idag kommer Bella hem! :)

I morron har jag tagit ledigt för att umgås med henne och vi ska även shoppa lite och hälsa på lille systersonen!  Det ska bli härligt med en ledig dag igen! 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Ja då är det ruggigt när till och med en sådan hund söker värme. Härligt för dig med en ledig dag, själv lyckades jag få en vecka till ledigt! Har en massa semesterdagar kvar och man vill ju helst kunna ta ut dem, istället för att man tar de i pengar och det mesta går bort i skatt. Sitter på landet och tittar ut över sjön, det är så vackert nu men som sagt rätt kyligt. Ha en fin dag, kramar!

2010-10-27 @ 09:37:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback