> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag...

Kommentarer (1)

2010-10-21 @ 10:04:05

Jobbar länge idag! Igår hade underbara sambon fixat käk när jag kom hem. Helt fantastiskt att bara få sätta sej ner och äta färdig mat när man kommer hem! Puss på dej, världens bästa sambo! ♥

Fick rycka in som "Ulla-Bella" igår... sekreterare alltså... på eftermiddagen! Kul möte med miljö- och byggnadsnämnden!

Snart är denna veckan också slut. Skönt när det blir helg! Denna helgen är det inget planerat vad jag vet. Får se vad som dyker upp!





Kommentarer

Postat av: Helena

Skönt med en helg som inte innebär en massa "måsten" utan du kan disponera den som du vill! Njuter själv av min ledighet och är så glad idag över att jag inte behöver gå ut. Ute snöar och stormar det, så jag sitter här i köket med Wilma (kissen) vid datorn, tända ljus och kaffe. Önskar dig en skön och mysig helg med din familj. Underbar sambo du har. Citerar kronprinsessan Victorias Daniel i sitt bröllopstal: "Störst av allt är kärleken", kramar!



P.S. Håller helt med dig om att det är så härligt att ha bloggvänner i datavärlden, som man kan "umgås" med helt opretantiöst. Du och Ella är mina bästa, kram igen!

2010-10-22 @ 09:49:35
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback