> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vad härligt!

Kommentarer (1)

2010-10-19 @ 11:55:54

I lördagskväll firade vi lilla pappa! Vi fick god smörgåstårta och sedan kaffe och tårta! Supergott som vanligt och lilla mamma har gjort allt... hon är så duktig och bra, min mamma! ♥

Det bästa med lördagen, förlåt pappa... var nog ändå lille systersonen! Helt underbart, litet pyre... Hjärtat smälter när man tittar på honom! Han fick lite barnkläder och en liten saga och en "Dumpers" som hans pappa får leka med så länge... :)



I går var jag ledig. Jag var med sonen hos doktorn för att kolla ögonen. Efteråt gick på Skånska Hembageriet och fikade gott och sedan shoppade vi loss lite och vi hade en underbar förmiddag! ♥

På eftermiddagen tog jag det lugnt och kollade på "The Holiday". Tog en kopp kaffe, tände ljus och kröp under en filt och bara njöt... Sedan kom älskade sambon hem och dagen var fulländad!


Ni underbara... om jag inte haft er hade mitt liv varit så fattigt!

Kommentarer

Postat av: ella

så söt!!!saknar när systers ungar va så små=)nu är dom 13 & 15...=)ha en bra dag kram!!!

2010-10-19 @ 13:26:37
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback