> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vilket val?!

Kommentarer (5)

2010-09-13 @ 11:33:23

Nu är jag så trött på allt vad "val" heter... Dessa debatter. Nästan rena pajkastningen varenda dag när man sätter på tv och radio. Hade jag sluppit rösta... men jag vet att det är en rätt man har och då ska man ta till vara detta och göra det självklart!

Men allt hade varit så mycket lättare om det funnits ett parti som stämt till 100 % med vad jag tycker?! Men det finns det inte. Om nästan allt låter bra, kanske till 90%, får man klart nöja sej med det. Men ack vad svårt...

I eftermiddag ska jag shoppa lite med dottern! Kul! Sedan har jag nog bestämt mej för vilka bågar jag ska välja till mina progressiva glas... Progressiva... hmm... det beror på åldern nu. Så gammal man känner sej!
Hihi!

Kommentarer

Postat av: ella

ok=)m hade ja med behövt ser ju inget men ej råd köpa..:(hoppas du hittar bra glasögon

inge svårt rösta rött;)

ha en fin dag Jeanette.ska väll ta å fixa nån mat nu.d gick bra hos tandis iaf skönt d ,hatar ochså det =)

2010-09-13 @ 11:38:40
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Håller helt med dig. Är dödstrött på allt vad val heter. De lovar och lovar, men ingen håller vad de lovar, oavsett block. Provade progressiva men det passade ej mig.Kom ihåg att man kan inte ligga i sängen och läsa med progressiva, men det var det ingen som upplyste mig om, kramar Helena!

2010-09-13 @ 16:58:51
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

gott med chips=)ja det är så hemskt..jag lär ej få pengar häller nästa år jippi..

kramar!!!ska bara ta d lugnt hela kvällen=)

2010-09-16 @ 17:24:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Ja! Usch, jag orkar inte mer om valet. Jag har i alla fall bestämt mig på vad jag ska rösta på!



Mysigt med shopping. :)

2010-09-17 @ 11:38:58
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att di har en skön helg, själv slappar jag för fullt och njuter av att vara ledig. Svar: Det är faktiskt nästan mitt eget, jag delar det med min före detta, men vi har börjat umgås lite mer än tidigare och det fungerar jättebra. Han är också händig och har en stor plånbok (hihi), så vi får en hel del gjort. Varken han eller jag har någon ny kärlek så då går det ju bra. Konstigt det där med förhållanden, men vi har kommit på att det är mest på det praktiska planet som vi inte fungerar ihop, det vill säga, fungerar inte riktigt att bo under samma tak. Men på landet går det bra och vi har jättetrevligt i varandras sällskap. Ballongardinerna är som du säger rätt gamla, men jag gillar dem, men tycker också om det minimalistiska och lite stramare. Har röstat i veckan så man slipper den hysterin, skulle se Nyhetsmorgon tänkte jag idag, men stängde av direkt eftersom de bara skulle prata val! Ha nu en fortsatt bra söndag, stor kram Helena!

2010-09-19 @ 08:45:23
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback