> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hejhej!

Kommentarer (1)

2011-02-23 @ 13:17:48

Ny vecka och förresten... halva har redan gått! Igår var jag ledig, skönt. Fick umgås med Bella lite och vi var på stan, fönstershoppade lite och planterade lite kärnor m m. Var och gick en lång runda med Frostiz och tränade lite inkallning och sitt och stanna och lite sånt. Hon var så duktig... ibland i alla fall! Hihi...

Mysigt att bara vara ledig så där en vanlig tisdagseftermiddag! Imorron ska Bella jobba så hon får åka tillbaka till Vedum redan idag. Skönt att hon fått jobb och att nu båda barnen har det bra med jobb som dom verkar trivas med!

Nu på middagen var jag ute på stan och gick en sväng. Gick förbi en bil med en väldigt söt Samojed i och jag blir som vanligt helt lyrisk och lycklig! Gick så nära bilen jag kunde och hela vägen mot bilen log jag. Såg att det satt en äldre herre på förarsidan. Undrar vad han tänkte när en kvinna kommer leende mot honom??! Hehe, hoppas han blev lika lycklig som jag i alla fall :)

Här kommer en liten bild på vår älskade Frostiz...

Kommentarer

Postat av: ella

sötis vovven=)

vill ha en jag med i framtiden sen.haft en samoyed=)men den va blandad med border collie

2011-02-23 @ 13:26:07
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback