> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vecka 7

Kommentarer (3)

2011-02-14 @ 13:48:07

Idag är det Alla Hjärtans Dag! Sambon fick en present som han väntar med att öppna till i kväll! Barnen har också fått lite presenter i lördags när dom var hos mej och vi firade min födelsedag. Det var trevligt och mysigt och uppskattat med Afternoon-tea verkar det som.

I söndags var det dop för Erik Oscar Aron! Jag och min bror är faddrar åt honom och vi ska så klart försöka vara bra förebilder för den lille killen!

Efteråt var det mat och kaffe och tårta och doppresenter att öppna. Det var mysigt och trevligt och kul att träffa lite kusiner och kusinbarn också!

Denna veckan ska bli lugn och jag tänker ta igen lite förlorad sömn som jag missat i helgen.

Kommentarer

Postat av: ella

kram!!!ha en fin dag

nyss kommit hem ,kallt!!hehe så nu ska ja ej ut mer.vi ska käka lite å bara va hemma i värmen

2011-02-14 @ 14:17:42
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Missade också en hel del sömn i helgen, men hade jättetrevligt. Så här blir också en lugn vecka. Deppar över kylan, men försöker mysa inomhus så gott det går. Hoppas att du är bättre i din höft (hihi, pensionärsvarning, men jag har ju samma sak tror jag). Mysigt det låter med afternoon-tea. Hoppas att du får en lugn och skön vecka, kramis!

2011-02-14 @ 18:57:14
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

tack d samma=)idag är d bara 11- hihih d e milt om man tänker hur d varit.ska ut me systers hund sen runt 12 tin å få luft.kram!

2011-02-15 @ 10:13:13
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback