> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ojojojo...

Kommentarer (2)

2011-01-13 @ 10:32:32

Jag vet att man inte ska klaga i onödan, men just idag, känner jag mej trött och seg som tuggummi. Försökte hitta tusen ursäkter för att kunna stanna hemma, men som vanligt är jag frisk som en nötkärna. Hihi... ganska härligt att kunna säga det, att man är frisk och kry och pigg...

Önskar jag hade 50 semesterdagar som bara väntar på att man ska plocka av dom. Då hade man kunnat ta 2 dagar i veckan. Samtidigt skulle jobbet överleva om man var hemma t ex måndag och fredag. Ja som ni märker så spånar jag bara... och dagdrömmer lite. Suck!

Har ni märkt att det känns i alla fall ljusare ute nu? Hoppas det går snabbt till våren. Längtar efter grönt gräs och knoppar på träden. Men vi lär väl få vänta några månader till på det... Men den som väntar på något gott... :)


 
Vid Ätran i Falkenberg... en vårdag!

Kommentarer

Postat av: ella

ja lite ljusare ute iaf.fin bild!!!hoppas du får bra helg nu kramisar=)köppt tv idag=)

2011-01-14 @ 12:10:37
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

kramis!ha en fin söndaskväll!!=)

2011-01-16 @ 17:30:21
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback