> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Semestertider!

Kommentarer (0)

2011-07-31 @ 23:17:24

Jag har varit urusel på att blogga dessa veckor! Jag har två veckors semester och det är underbart!

Vi har hittills tagit det lugnt och bara kopplat av, grillat och varit på dagsutflykter som är så kul! Jag hade glömt hur härligt det var att bara vara fri från tider m m!!

I veckan som gick var Bella här och vi hade det helmysigt med shopping och bakning m m. I går var jag och sonen på Ge-Kås! Kulkul! Vi gick rakt in och ingen kö ut heller. Sedan käkade vi asiatiskt! Helmysig dag med en helmysig grabb!

Idag har jag och sambon varit på barndop i Båstad. Wilma döptes, Mickes brorsdotter!

Denna veckan får vi se vad som händer. Hoppas och det verkar som att vädret blir bra ialla fall.

Var rädda om er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback