> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Framtiden...

Kommentarer (5)

2011-06-27 @ 15:48:10

Det är mycket på gång nu. Jag ser verkligen fram emot semestern nu och jag jobbar "bara" 3 veckor till...

I jobbet är det stora förändringar för mej i höst, då min kära och närmaste aretskamrat blir pensionär och allvarligt talat, oss emellan... jag vet inte hur jag ska klara mej utan denna underbara människa!?

När jag tänker på förändringar... jag är inte rädd för förändringar men jag tycker inte alltid om dom! Det kommer att bli tufft för Jeanette när min arbetskamrat slutar... så är det bara och det känns så tungt att veta att man kommer så bra överens och är ett så bra team tillsammans men hur kommer det att bli sen? Ååå... jag tycker verkligen illa om detta!

Midsommarhelgen var underbar. Slappade och gjorde även lite nytta... Härligt att få en extra dag ledigt bara så där, i vilket fall som helst.

Ska inom Jonte idag och ge honom Zonmassage! Han hade så ont i sin skuldra så vad gör man inte som mamma?

Sedan hem till Frostiz och sambon som säkert väntar och i och med den fina vädret blir det nog till att måla lite altanfönster igen! Men sen... slappa!

Kommentarer

Postat av: ella

nä alla förändringar gillar man ej=)

skönt han får lite massage ju=)men hoppas d går bra i höst iaf kram!!!

proppmätt ..nyss glufsat våfflor..vila;)

2011-06-27 @ 19:19:06
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

det är superskönt ha d i kylen svalkande=)har min dagcreme där med ,skönt ha på morgonen hihih piggar upp;)kram!!!

2011-06-28 @ 18:23:17
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Spännande med förändringar,men lite läskigt ibland. Synd bara att du blir av med någon som du tycker om. Bättre om energitjuvarna hade slutat. Jobbar också på hela juli för första gången på länge, men ser bär det av till Los Angeles den första augusti. Njuter av värmen och ett sommartomt Stockholm. Tänk om det alltid vore så här lugnt och skönt. Ha det allra bäst kära vän, kramar Helena

2011-06-29 @ 17:31:12
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

ha en fin vecka =)kramis

2011-07-04 @ 09:17:12
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

åter helg å lördag hihi va veckorna går..lite dumt för vill ej sommaren ska ta slut nånsin!!kramisar=)

2011-07-09 @ 14:31:39
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback