> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åhh...

Kommentarer (3)

2011-05-24 @ 16:22:00

Trött är jag och sliten känner jag mej. Det tråkigaste av allt är att detta, min blogg alltså, har blivit en "gnällblogg" och då vet jag inte om jag skall skriva mer?! Det är ju inte så kul för andra att läsa men samtidigt har bloggen varit min "ventil", mitt sätt att lätta på bekymmer men även att skriva om glädjeämnen så klart! Jaja... den som lever får se vad det blir...  Bättring Jeanette!



Nu till något kul:

Nu på lördag fyller min lilla dotter 20 år!



Eftersom hon är lite "halvdansk" får hon denna...
och denna...

Vi ska fira med grillning och cheese-cake! Hon fixar det mesta själv men självklart hjälper mamma till!

Hoppas det blir ...


... så vi kan sitta ute!


Kommentarer

Postat av: ella

kul hon fyller år=)ja hoppas på sol!!nu regnar det här=)varit inne bara ,tråkigt!!men gick ju långrunda igår å fota lite iaf=)kram å hoppas du myser nu ikväll

2011-05-24 @ 19:32:00
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

ja tradera är ju jätte bra=)handlar ofta där=)

här värmer solen men i skuggan är d lite kylig:/hoppas riktiga sommarvärmen snart kommer=)kram ha en fin dag .svalört e fint kikade nyss upp vad det är;)

2011-05-25 @ 14:22:02
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Trixie

hoppas du hittar gnistan :)

2011-05-25 @ 23:29:08
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback