> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndagen... fri!

Kommentarer (3)

2011-05-17 @ 11:34:00

Fick motorstopp på väg till jobbet igår... Underbara mamma och pappa kom och höll mej sällskap i väntan på att sambon kom med startkablar! Hade kört ifrån mobilen med... så typiskt! Fick "haffa" en taxichaffis som snällt delade med sej av sin telefon till en något förvirrad kvinna! Tack du!

Vi körde hem och lämnade bilen på Rejmes och nu kommer den inte ut därifrån förrän den är  l a g a d !!!!

Igår på eftermiddagen hämtade jag och sambon lite takpannor av en som vi fått det gratis av. Bra att ha eftersom såna pannor som våra inte finns längre att få tag i...

Idag kommer Bella hem :) Blir hemma i två dagar och sedan kommer dom den 28:e maj för då fyller hon 20 år och skall firas!! Även Jonte får firas lite tror jag. Han har precis fyllt 22... Herregud, vad tog åren vägen? Det var ju bara häromdagen jag var ute och gungade med er på lekplatser och badade i Glänningesjö! Åh vad jag älskar er!

Kommentarer

Postat av: ella

hihi bra du fick låna telefon.har mahogny den ser mer röd ut i sol+ ljuset hehe =)

kul att Bella kommer=)

ha en härlig dag många kramar=)

2011-05-17 @ 11:40:08
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

ja hoppas du slipper laga bilen mer;)

har lite torr hosta kvar eller slem som ej vill upp (ush men annars e jag ju frisk nu=)kram!!!

2011-05-17 @ 11:41:20
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

nu är det lördag;)hoppas du har d gott=)igår blev d skogen 3 timmar,mysigt=)får se om man ska ut idag igen då

kram!!!

2011-05-21 @ 10:26:04
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback