> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka

Kommentarer (1)

2011-05-10 @ 10:36:00

Det rullar på nu... Fantastiskt väder och det är underbart vackert ute nu med all grönska. Har klippt gräset för första gången i år och det blev genast så mycket finare i trädgården!

Jag har även fått tillbaka min lille bil "Lilla Farbrorn" som nu åter tuffar fram efter diverse bekymmer med än det ena och än det andra. Han var fortfarande liiite ryckig här och där men efter att ha stått still mer eller mindre i 4 veckor kanske man inte skall begära alltför mycket?! Känns dock som om man skulle titta efter en ny liten bil snart. Man vet aldrig vad som händer härnest med honom...

På middagen idag går jag nog ut en sväng och tittar lite i butikerna. Alla andra har så fina kläder men själv har jag inget att ta på mej... hihi!

Ha det underbart alla!

 

 

Kommentarer

Postat av: ella

hihi ja otur allt på en gång men kanske man slipper mer sen ju=)

kram på dig å njut nu!!

kom hit å klipp gräs;)luktar så gott ju

2011-05-10 @ 12:48:56
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback