> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Pust!

Kommentarer (3)

2011-05-11 @ 14:32:48

Skulle aldrig skrytit om att bilen gick bra och så... Idag gick den lite ryckigt och när jag n ä s t a n kom till jobbet fick jag motorstopp och den bara ville inte starta. På middagsrasten kom sötaste sambon körande till jobbet och "fixade" så att han kunde byta bil med mej i alla fall och köra hem med Volvon istället. Den gick inte bra men han trodde han skulle klara sej hem i alla fall...  Puh!

Igår hittade jag en jättefin topp/tunika på extrapris när jag gick förbi en affär. Men jag tänkte att jag kollar på den och provar den, som idag, för jag hade ont om tid... Idag på middagen skulle jag alltså fixa det... tror ni inte nån annan hade köpt den?! Grrr! Så besviken jag blev! Men men... får kolla H&M kanske på vägen hem. Behöver lite korta sockar och lite smått o gott!

Kommentarer

Postat av: ella

synd den ej fanns kvar men hoppas du hittar en annan fin=)kram ha en bra helg

2011-05-13 @ 14:34:37
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Typiskt, så där tycker jag alltid att det är. Jag har nog lärt mig att slå till när jag ser något, annars försvinner det. Tack jag mår bara bra, men har inte vetat vad jag skall skriva om. Allt lunkar på med det nya jobbet, trivs sådär, men det är bara att ta sig igenom. Jobbar just nu med svårt sjuka i alla åldrar, som vårdas i livets slutskede, inte muntert precis men, men. Man blir i alla fall ödmjuk för livet, och frågan är inte längre om man får cancer, utan när! Nu skall jag njuta av söndagen, tror att det blir regn, men det gör inget. Hoppas att allt är bra med dig kära bloggvän, kramar Helena!

2011-05-15 @ 08:59:52
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas allt e väll å att din vecka startat bra kramis=)

2011-05-16 @ 21:23:40
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback