> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härlig söndag!

Kommentarer (1)

2011-11-07 @ 14:25:24

Igår var det söndag och vi pysslade lite utomhus och sedan hämtade vi ved! Men dessförinnan hann vi med en härlig hundträff nere vid havet! Vi fick träffa Frostiz syster Mischa! Dom lekte med varandra och man undrar om dom känner fortfarande att dom är syskon?! Efter nästan 3 ½ år är det som om dom ändå kände varandra, men man vet ju aldrig... Kul att se i alla fall att dom trivdes ihop!

Mischa var tillbaka för en månad eller så hos hundarnas uppfödare Sissi, då Mischas nuvarande ägare blivit allergisk. Så förmodligen blir vovven till salu... trist att behöva mista en hund på det viset efter 3 ½ år... Måste kännas jättejobbigt eftersom det är så underbara hundra på alla sätt och vis. Har svårt att tänka mig ett liv utan vår Frostiz faktiskt...

I kväll blir det mys. Kanske lille Kevin kommer och hälsar på. Han ska få en ny vinterjacka av sin morfar och en mössa och en polisbil av mig. Fast egentligen är ju allt från oss båda, hihi...
Vi var nämligen på Ge-Kås i lördags, jag och sambon! Underbara timmar och med en god middag som han bjöd mig på :)

Snart är det dags för mej att överraska sambon tillbaka. Vi ska ut på Galej den 25 nov men jag säger inget ännu... schh!


Den bästaste!

 

Kommentarer

Postat av: ella

hoppas timmarna på jobbet går undan;)fin bild!!

skoj me lite galej sen;)

kram

2011-11-07 @ 15:01:50
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback