> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Förkylt!

Kommentarer (4)

2011-09-05 @ 08:37:36

Här var det snuvigt nu... "Bara" näsan som rinner men känner mej lite allmänt trött och hängig... Har väl "ärvt" sambons förkylning nu då? Helgen var helt underbar. Vädret var fint och varmt och vi gjorde inget speciellt.
Jo, vi köpte en ny diskmaskin i lördags och den nya fungerar alldeles utmärkt. Den gamla började nästan brinna när vi satte igång den... Trodde faktiskt att en diskmaskin hade en längre livstid än ca 5 år?

Igår klippte jag gräset och sambon grejade med bilen lite. Så var denna helgen över och det är så underbart att vara ledig! Man längtar inte precis till jobbet...


Lånad bild... Förkylt är det!

Kommentarer

Postat av: Helena

Stackare, men faktiskt samma här. När jag lämnade Nice igår fick jag ont i halsen och vid landningen i först Dusseldorf sedan på Arlanda, trodde jag mina trumhinnor skulle sprängas. Gick till jobbet imorse urdålig men blev hemskickad. Besöket på vårdcentralen visade att jag hade en öroninflammation (går aldrig till läkare )och skulle vara glad över att trumhinnan inte spruckit, hihi! Så nu är jag hemma och käkar antibiotika. Hade en jättekul helg, tur att jag blev sjuk när den var över! Framtiden får utvisa vad som händer, det är långa avstånd mellan USA och Sverige så det kan ju bli lite knepigt. Krya på dig, kramis!

2011-09-05 @ 16:45:12
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Helena

Är du också hemma från jobbet? Jag hoppas verkligen du får se USA någon gång. New York är fantastiskt, men antingen älskar man det eller också avskyr man det, tror inte det finns något mellanting. Var ju mycket i NY när jag arbetade som flygvärdinna för hundra år sedan! Jag är ju som du vet frälst i USA, kul att jag träffat just en amerikansk man,(måste vara ödet) men det är så tidigt än så jag vet inte vart den bekantskapen kommer att leda till ännu och han är just nu på väg tillbaka hem till USA efter två veckor i Europa, suck! Krya på dig nu kära bloggvän, bara du och Ella som vet lite mer om mina äventyr, kramar!

2011-09-06 @ 09:12:38
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

ja många sjuka nu,ej blitt förkyld ÄN iaf...hih

bra ni köpte ny så den gamla ej brann!grannens börja brinna förut ,tur va dom ju hemma iaf.kramisar

2011-09-06 @ 11:00:20
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

är du kry nu=)?ha en bra lördag kramis

2011-09-10 @ 10:12:19
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback